Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu

Wycieczka do Kielc

W dniach 7-8 października 2024 roku uczniowie z naszej szkoły wyjechali na długo wyczekiwaną wycieczkę dwudniową do Kielc. Pod opieką pani dyrektor Agnieszki Krzykała, pani Agnieszki Lipa (głównej inicjatorki) oraz pani psycholog Małgorzaty Sikorskiej-Wasyluk uczniowie klas 5-8 wyruszyli autokarem o godzinie 7.00. Po niezbyt długiej podróży znaleźliśmy się u stóp góry Świętego Krzyża, którą zdobyliśmy. Przy tym mogliśmy podziwiać malownicze widoki gołoborza. Po pysznym obiedzie odwiedziliśmy także Osadę średniowiecza, Harmonię Świętokrzyską Zagrody Kultury. Wspólnie obejrzeliśmy również film 6D. Niemożliwe stało się możliwym! Będąc w jednym miejscu, podziwialiśmy najsłynniejsze budowle świata między innymi Wieżę Eiffla, Krzywą Wieżę w Pizie, Bazylikę Świętego Piotra i wiele innych. A to wszystko mogliśmy zobaczyć w Sabat Krajno Aleja Miniatur. Około godziny 19.00 zakwaterowaliśmy się w hotelu Magnolia w Kielcach. Następny dzień zaczęliśmy od śniadania. Po pożywnym posiłku wyruszyliśmy zwiedzić Jaskinię Raj. Kolejnym obiektem naszej podróży był zamek w Chęcinach. Pod koniec tej wspaniałej wycieczki udaliśmy się na spacer po Kadzielni. W drodze powrotnej opiekunowie zorganizowali nam konkurs z nagrodami, żeby sprawdzić stan naszej wiedzy odnośnie wyjazdu. Droga powrotna przebiegła bez przeszkód. Na miejsce dotarliśmy około godziny 19.00. Wszyscy wrócili szczęśliwi, zadowoleni z chwil przeżytych poza murami szkoły.